گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وفاق نمایندگان استان بوشهر بر سر شایعه تابیدن تابش بر استانداری بوشهر به نفاق مبدل گشت
انتشار یک خبر دروغین مبنی بر انتصاب عباس تابش به عنوان استاندار بوشهر، موجی از واکنش‌ها و اختلافات را میان نمایندگان این استان به همراه داشت.

در پی انتشار این شایعه، جعفر پورکبگانی، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم، با تکذیب قاطع این خبر، مدعی شد که دو تن از نمایندگان استان با ارتباط با وزارت کشور، چنین القایی را ایجاد کرده‌اند. وی این اقدام را به شدت محکوم کرد.

غلامحسین زارعی، نماینده دشتی و تنگستان، نیز با تایید اظهارات پورکبگانی، عنوان کرد که هیچ توافقی در مورد انتصاب تابش در مجمع نمایندگان صورت نگرفته و چنین تصمیم‌گیری‌هایی باید با مشورت و هم‌اندیشی همه نمایندگان انجام شود.

ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان، نیز هرگونه جلسه یا گفت‌وگویی با وزارت کشور در خصوص انتصاب استاندار را تکذیب کرد و بر ممنوعیت دخالت نمایندگان در انتصابات تاکید نمود.

شیخ موسی احمدی، رئیس مجمع نمایندگان بوشهر، تاکنون واکنشی به این جوسازی‌ها نشان نداده است.

انتشار این خبر دروغین، موجب ایجاد اختلافات جدی میان نمایندگان بوشهر شده و وفاق موجود میان آنها را به چالش کشیده است. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بر ممنوعیت دخالت نمایندگان در انتصابات تاکید دارند.

کارشناسان معتقدند که نمایندگان استان بوشهر باید با هم‌اندیشی و دور شدن از اختلافات، به دنبال حل مشکلات استان باشند و از ایجاد تنش‌های سیاسی پرهیز کنند.

شایعه‌پراکنی در خصوص انتصاب استاندار بوشهر، علاوه بر ایجاد اختلاف میان نمایندگان، می‌تواند اعتماد عمومی را نیز خدشه‌دار کند. لذا ضرورت دارد مسئولان و رسانه‌ها در جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از انتشار اخبار کذب تلاش نمایند.
 

 
شناسه خبر : 18114
تاریخ : 1403/8/6 11:07:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/coT9UY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جعفر پورکبگانی #وفاق #استانداری بوشهر #سهیلا سلطانی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.