گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛
اخذ مجوز دستگاه رادیوتراپی برای بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجوز دستگاه رادیوتراپی برای بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گرفته شده است.

حسن ملکی‌زاده ظهر دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح تجهیزات پزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اظهار داشت: با همکاری بخش خصوصی دستگاه رادیوتراپی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خریداری شد که ساختمان از لحاظ عمرانی تمام شده و دستگاه آماده نصب است و به‌زودی خدمات رادیوتراپی به مردم استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در خصوص بخش رادیوتراپی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر موضوع اصلی سازه‌های فیزیکی و عمرانی برای این بخش است که زمان‌بر بوده و مطالعات آن در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس انجام‌شده و به‌زودی مناقصه آن برای آغاز عملیات اجرایی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: به‌زودی عملیات اجرایی بخش رادیوتراپی در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز انجام می‌شود و مردم عزیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

شناسه خبر : 17353
تاریخ : 1403/7/2 12:29:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Z1Hhs6
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #حسن ملکی‌زاده #در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس #تجهیزات پزشکی #دانشگاه علوم پزشکی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.