آخرین اخبار
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت روز جهانی رژیم درمانگر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیامی روز جهانی رژیم درمانگر را به اساتید، دانشجویان و کارکنان فعال این حوزه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«بسمه تعالی

دومین چهارشنبه‌ی ماه مارس که معادل 23 اسفندماه سال جاری است به عنوان «روز جهانی رژیم درمانگر» نامگذاری شده است. این روز برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ برای تاکید بر نقش ضروری رژیم درمانی در کمک به مردم برای رسیدن به زندگی سالم نامگذاری شد.

رژیم درمانان متعهد به بهبود سلامت عموم مردم و بیماران هستند و بزرگداشت چنین روزی به طور رسمی به منظور بالا بردن آگاهی تیم درمان، برانگیختن عزم رژیم درمانان برای ارائه هر چه بهتر خدمات و حمایت‌های تغذیه‌ای در سطح جامعه و همچنین افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به رژیم درمانان بنا نهاده شده است.

خدمات ارزشمند تغذیه دانان، یک زنجیره کلیدی در بخش مشاوره، پیشگیری و درمان بیماری‌هاست. رژیم درمانگر با تکیه بر دانش، مهارت و تخصص خود راهکارهای علمی برای سالم زیستن را استخراج کرده و دانش تغذیه را به شکل عملی به مخاطب عام ارائه می‌دهد.

این روز را به پاس تلاش تمامی فعالان در حوزه تغذیه و رژیم درمانی این دانشگاه ارج می‌نهیم و سربلندی و بهروزی این عزیزان را در عرصه تغذیه بالینی از پروردگار توانا و منان خواستارم.

 

دکتر حسن ملکی‌زاده

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر»

شناسه خبر : 14473
تاریخ : 1402/12/23 11:57:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WVq8pj
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دکتر حسن ملکی‌زاده #روز جهانی رژیم درمانگر #دانشگاه علوم پزشکی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.