گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ادامه روند گفت و گوی آرژانتین با روسیه
«آلبرتو فرناندز»، رئیس جمهور آرژانتین در سخنانی در ارتباط با نوع رابطه این کشور با روسیه تاکید کرد

ادامه روند گفت و گوی آرژانتین با روسیه 

 

«آلبرتو فرناندز»، رئیس جمهور آرژانتین در سخنانی در ارتباط با نوع رابطه این کشور با روسیه تاکید کرد که او قصد ندارد گفتگو با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را متوقف کند، اگرچه بوینس آیرس از جنگ در اوکراین حمایت نمی‌کند.

 

رئیس جمهور آرژانتین در این ارتباط گفت: «گفتگو با پوتین را متوقف نکردم، اما ما هرگز از تهاجم هم حمایت نکردیم. آخرین باری که پوتین صحبت کردم، وقتی بود که او با من تماس گرفت تا پیروزی آرژانتین در جام جهانی (فیفا) را تبریک بگوید و من هم تاکید کردم که لازم است برای حل موضوع اوکراین سر میز مذاکره بنشینیم.»

 

آرژانتین به تحریم‌ها علیه روسیه نپیوست. همچنین علیرغم انتقاد آرژانتین از جنگ روسیه در اوکراین، اما آرژانتین همواره تحریم‌ها علیه روسیه را غیرقانونی عنوان کرده و تاکید کرده است که این تحریم‌ها کمکی به حل بحران نخواهند کرد.

 

 

 

شناسه خبر : 5469
تاریخ : 1401/11/6 10:29:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3Inyk4
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #آرژانتین #روسیه #روابط سیاسی #روابط تجاری #فیفا #بین الملل #جنگ روسیه و اوکراین #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.