گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارائه گزارش نهایی بدحال شدن دانش آموزان به رئیس مجلس
رئیس کمیته حقیقت یاب بدحال شدن دانش آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی خبر داد

سیدحمیدرضا کاظمی، با اشاره به اتمام کار کمیته حقیقت یاب بدحال شدن دانش آموزان، گفت: برای بررسی این اتفاق در مدارس، از دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش، امنیتی، درمان و انتظامی دعوت کردیم تا اطلاعات خود را به مجلس ارائه کنند بعد از جمع آوری گزارش‌های شفاهی و مکتوب، جمع بندی نهایی صورت گرفت و گزارش به رئیس مجلس برای قرائت در صحن علنی ارسال شد.

ارائه گزارش نهایی بدحال شدن دانش آموزان به رئیس مجلس

نماینده مردم پلدختر در مجلس اظهار داشت: با جمع آوری اطلاعات دستگاه‌های مربوطه مشخص شد در موضوع بدحالی دانش آموزان عده‌ای با غرض و شیطنت و با استفاده از بمب‌های بد بو که در بازار وجود دارد دست به این کار زدند، همچنین برخی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس و عده‌ای به دنبال اقدام کار کودکانه در زمینه بدحال شدن دانش آموزان فعالیت کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین مشخص شد افرادی نیز پشت صحنه بخشی از بدحال شدن دانش آموزان بودند که پس از شناسایی توسط دستگاه امنیتی دستگیر شدند. گزارش نهایی شد و به رئیس مجلس ارسال شد تا دستور قرائت در صحن علنی صادر شود.

اسفند ماه سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان، امور داخلی کشور و شوراها، آموزش و تحقیقات و امنیت ملی و سیاست خارجی، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع بدحال شدن دانش آموزان را صادر کرد.

سپس کمیته حقیقت یاب با عضویت یحیی ابراهیمی و زهرا شیخی از کمیسیون بهداشت و درمان، روح اله متفکرآزاد و محمد وحیدی از کمیسیون آموزش و تحقیقات، سیدحمیدرضا کاظمی و محمدحسن آصفری از کمیسیون امور داخلی کشور و حسن همتی و جواد کریمی قدوسی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اسفند سال گذشته تشکیل شد.

شناسه خبر : 8751
تاریخ : 1402/3/22 05:38:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PySqs5
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجلس #بدحال شدن دانش آموزان #کمیته #حقیقت یاب #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.