آخرین اخبار
از دستاوردهای نو، شاخص و با کیفیت محصولات شرکت های دانش بنیان استقبال و حمایت می‌کنیم
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه حراست، امنیت و فناوری اطلاعات‌ در منطقه پارس جنوبی گفت: از دستاوردهای نو، شاخص و باکیفیت محصولات سازندگان داخلی و شرکت‌هاي دانش‌بنیان در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی استقبال و حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در حاشیه‌ی بازدید از توانمندی و دستاوردهای مهم شرکت های دانش‌بنیان مستقر در این نمایشگاه اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه توانمندی و دستاوردهای شاخص شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانسته است بیش از 75 درصد از گاز کشور و محصولات بسیار مهم و استراتژیک را تولید نماید.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند با شناسایی دقیق نیازهای‌های پایه و پیشرفته حوزه فناوری اطلاعات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار کلیدی در شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشند.

باهوش در حاشیه‌ی بازدید از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور در چهارمین نمایشگاه حراست، امنیت و فناوری اطلاعات‌ در منطقه پارس جنوبی تصریح کرد: برگزاری چنین رویداد و برپایی نمایشگاه‌هایی در حوزه توانمندی و دستاوردهای شاخص شرکت های دانش‌بنیان در قطب انرژی کشور تاثیرات بسیار مثبت و راهگشایی در جهت گسترش و ایجاد ارتباط، تعامل و همکاری بین سازندگان ایرانی و شرکت‌های مستقر در منطقه دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی تمام قد در کنار شرکت های دانش‌بنیان در جهت توانمندی، رشد و شکوفایی سازندگان پرتلاش داخلی ایستاده و از اقدامات و دستاوردهای نو، شاخص و باکیفیت محصولات داخلی استقبال و حمایت می‌کند.

در بازدید احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه حراست، امنیت و فناوری اطلاعات‌ ، ابوالحسن بی‌باک، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز حضور داشت.

شناسه خبر : 4909
تاریخ : 1401/10/12 10:01:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TiBv3q
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #افتتاح چهارمین نمایشگاه #شرکت های دانش بنیان #احمدباهوش #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.