آخرین اخبار
از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر: 460مصوبه جهت رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت : طی نه ماه سال جاری 460 مصوبه ازطریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت مرتفع نمودن مشکلات بنگاههای اقتصادی به دستگاههای اجرایی استان بوشهر ابلاغ شده است.

به گزارش دریاکنار؛ مهدی صفوی افزود : طی سالجاری تعداد 57 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات 420بنگاهای اقتصادی برگزارشده است.

صفوی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی می تواند نقش مهمی در توسعه اشتغالزایی و رشد تولید داشته باشد ، افزود : مجموعا 57 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی دارای مجوز از دستگاه‌های اجرایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری  و غیره تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور از 460 مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ابلاغ شده به دستگاه‌های استان تا کنون 365 مصوبه معادل تقریبا 80 درصد  اجرایی شده و مابقی در دست اقدام می باشد.

وی تصریح کرد : در جلسات کارگروه تسهیل ، تولیدکنندگان استان بوشهر این فرصت را پیدا میکنند تا بصورت رو در رو با مسئولین مربوطه مسائل و مشکلات مربوطه خود را مورد بررسی و تصمیم گیری لازم صورت پذیرد .

وی عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلاتی واحدهای تولیدی که در نشست‌های امسال مطرح شده، شامل تامین مالی ( تعیین تکلیف بدهی معوق بانکی ) مسائل تامین اجتماعی ، امور مالیاتی ، تامین زیر ساخت ها نظیر انشعابات آب ، برق ، گاز و غیره بوده است .

مدیرکل صمت استان بوشهر خاطر نشان کرد :  واحدهای تولیدی مشکل دار می توانند از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مستقردر اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان یا سامانه‌هایی مربوطه تعریف شده درخواست ها و مسائل و مشکلات خود را ثبت نمایند تا نسبت به آن رسیدگی شود.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر

 
شناسه خبر : 13105
تاریخ : 1402/10/6 12:10:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/B569l4
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل صمت #کارگروه #تسهیل و رفع موانع تولید #بنگاه های اقتصادی #مصوبه #دستگاههای اجرایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.