آخرین اخبار
رسیدگی ویژه به مشکلات 23 بنگاه اقتصادی در استان بوشهر
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی ویژه به 23 بنگاه اقتصادی استان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبرداد .

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و سایر مسئولین دستگاههای اجرایی استان طی روز گذشته ، مسائل و مشکلات 23 بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره را بصورت خاص مورد بررسی و رسیدگی لازم  قراردادند. 

صفوی در حاشیه این جلسه با اشاره به  مسائل متعدد در حوزه طرح ها و  واحدهای صنعتی عنوان کرد : موضوعات مطرح شده بصورت دستورکارهای مشخص با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل مرتبط مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت .  
 
وی اضافه کرد : مسائل مطرح شده شامل تسهیلات بانکی، احیاء و راه اندازی واحد های راکد ، تامین سوخت، تامین زمین، تامین زیر ساخت های انرژی نظیر آب ؛ برق و گاز، بدهی به امورمالیاتی، امهال بدهی‌های معوق بانکی، تامین مالی و غیره بوده که با تعیین مصوبات این کارگروه و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌تواند به توسعه سرمایه گذاری اقتصادی کمک شایانی نماید . 

صفوی در حاشیه این جلسه  با اشاره به اهمیت تسریع در رفع مشکلات تولیدکنندگان استان عنوان کرد : تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حمایت ویژه از بنگاههای تولیدی در جهت رشد تولید و افزایش اشتغالزایی به بصورت مستمر در حال اجراست . 

شناسه خبر : 14091
تاریخ : 1402/12/1 08:12:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3V4gSG
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل صمت #صنعت #معدن #تجارت #بنگاه اقتصادی #کارگروه تسهیل #موانع تولید #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.