آخرین اخبار
مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر: طرح ملی فروش فوق العاده عید تا عید در استان بوشهر اجرا می شود
مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت : طرح ملی عید تا عید در استان بوشهر ویژه کالا و فروش فوق العاده واحدهای صنفی در استان اجرایی می شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی افزود: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرایی می گردد.

صفوی بیان کرد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانکها ،  مبلغ ۲00 میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است که می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت دار در اسفندماه سالجاری استفاده نمایند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند . 

مدیر کل صنعت ، معدن وتجارت  با بیان اینکه عموم مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه eidtaeid.ir    ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، افزود: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ های کشور می باشد.

شناسه خبر : 13944
تاریخ : 1402/11/25 06:20:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XmMcpK
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل صمت #صنعت #معدن #تجارت #طرح ملی #عید تا عید #فروش فوق العاده #کالا #واحدهای صنفی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.