آخرین اخبار
استان بوشهر به عنوان استان برتر کشور در طرح شهر من شهر نماز شناخته شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در طرح شهر من شهر نماز استان بوشهر به لحاظ ارزشیابی به عنوان استان برتر کشور شناخته شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر،عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین اختتامیه و تقدیر از  خادمین طرح شهر من شهر نماز که با حضور حجت اسلام ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: استان بوشهر می تواند به عنوان یک الگوی ملی برای اشاعه فرهنگ نماز در سایر استان های  کشور باشد.

وی با اشاره به  سالروز اعلام پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام خمینی رحمة الله علیه گفت :پیام امام بعد از پایان جنگ تحمیلی، مسیر مواجه با شیاطین عالم ، مواجه با انحراف ها و مسیری که با قدرت نرم بسیار متعالی انقلاب اسلامی، برای آن قدرت بی مانندی را ایجاد می کند که امروز جمهوری اسلامی را در سطح ابرقدرت های دنیا قرار داده است.

وی افزود: پرداختن به طرح شهر من شهر نماز پرداختن به قدرت نرم بلامنازع در عصر جدید می باشد که با گسترش فرهنگ نماز و تقویت باورها ،ارزشها، آرمانهای توحیدی و الهی، به آن افق اعلا دست پیدا خواهیم کرد.

شایان ذکر است طرح شهر من شهر نماز  از سال ۱۴۰۰ با هدف آموزش مربی نماز و اشاعه فرهنگ نماز خوانی در سراسر استان بوشهر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با همکاری موسسه قرآنی طاها به عنوان مجری طرح به مدیریت خانم زهرا کشاورز و اداره کل آموزش و پرورش استان  بوشهر،بانک تجارت و سایر دستگاهها و موسسات مرتبط برگزار شد.

شناسه خبر : 2515
تاریخ : 1401/4/29 12:48:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kg0Nbv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرهنگ و ارشاد #شهر نماز #عبدالرحیم افروغ #اشاعه فرهنگ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.