آخرین اخبار
استاندار بوشهر گفت: کارخانه فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومان در بوشهر راه اندازی شد.
احمد محمدی‌زاده در آیین افتتاح یک واحد فرآوری محصولات در شهرک صنعتی بوشهر، یکی از موضوعات مهم را امنیت غذایی و تکمیل زنجیره ارزش و صنایع فرآوری برشمرد و اظهار داشت: در استان بوشهر واحد و مرکزی که بتواند گوشت را از مجاری مختلف تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع کند در ۸ سال گذشته وجود نداشت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی‌زاده (استاندار بوشهر) از احیا و راه‌اندازی یک واحد فرآوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی بوشهر خبر داد و افزود: کارخانه تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع مواد پروتئینی پس از ۸ سال تعطیلی مجدداً در یک اقدام ارزشمند با پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید و همکاری سرمایه‌گذار، احیا و راه‌اندازی شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این کارخانه با ظرفیت ۱۳۰۰ تن و سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومان ایجاد شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه تجهیزات جدید در این کارخانه نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی بوشهر، محصولات این کارخانه با بسته‌بندی و فرآوری بدون واسطه وارد بازار استان بوشهر می‌شود و این اقدامی برای کاهش قیمت گوشت قرمز در شرایط فعلی است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی و کشتارگاه صنعتی بوشهر، گوشت مورد نیاز مردم بدون واسطه تأمین و عرضه می‌شود که نقش مهمی در کاهش قیمت این محصول در استان دارد.

شناسه خبر : 13945
تاریخ : 1402/11/25 06:33:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2dOkqG
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #استاندار بوشهر #کارخانه فرآوری #بسته بندی گوشت قرمز #راه اندازی #شهرک صنعتی #افتتاح #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.