آخرین اخبار
استاندار خبر داد: ایجاد کارخانه لاستیک سازی با پساب فاضلاب در استان بوشهر
استاندار بوشهر از ایجاد کارخانه لاستیک سازی با پساب فاضلاب در استان خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آئین بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری فاضلاب کوی فرهنگیان شهر دیلم اظهار داشت: در شهر‌های گناوه، دیلم و بوشهر روزانه بیش از ۵۰ هزار مترمربع پساب شهری تولید می‌شود که بخشی از این پساب به دریا ریخته می‌شود و هیچ بهره برداری از آن نمی‌شود.

 

وی اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد که زمین را به سرمایه‌گذاران حوزه تصفیه پساب واگذار کنیم، تا با کاشت درختان غیر مثمر، علاوه بر گسترش فضای سبز، صنایع مختلف احداث کنند.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون یک سرمایه‌گذار در شهر بوشهر با گرفتن یک هزار مترمربع، قرار است پساب این شهر را تصفیه و به درختان کائوچو تبدیل کند و از کائوچو تولیدی، کارخانه لاستیک سازی احداث کند.

 

محمدی‌زاده با اشاره به تاثیر تصفیه پساب بر کاهش مصرف آب شهری تصریح کرد: اگر پساب تصفیه شده وارد چرخه بهره وری و تولید شود علاوه بر گسترش فضای سبز، می‌تواند در آبیاری درختان مورد استفاده قرار بگیرد.

شناسه خبر : 5699
تاریخ : 1401/11/20 13:27:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CbJrps
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #استانداربوشهر #احمدمحمدی زاده #کارخانه لاستیک سازی #دیلم #گناوه #بوشهر #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.