آخرین اخبار
استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌های پیرامونی برای پیشرفت و امنیت پارس جنوبی
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که بیشتر مشکلات و گره‌های شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی با تشکیل یک کارگروه با عضویت شرکت های اصلی منطقه گشوده می‌شود گفت: در سایه‌ی همدلی و خرد جمعی شرکت‌های مستقر در منطقه می‌توان از همه‌ی ظرفیت‌های مناطق پیرامونی استفاده کنیم.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست با دکتر احمدی نماینده شریف مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه بیان کرد: تشکیل یک کارگروه با عضویت فعال شرکت های مستقر در منطقه می‌تواند بسیاری از مشکلات مهم و اساسی مناطق پیرامونی از قبیل: بهداشت و درمان، آموزش، اشتغال، راه‌های مواصلاتی، تامین آب و برق را مرتفع سازد

باهوش با بیان این که امروز در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگر نیاز به همدلی، همفکری و ‏هماهنگی در منطقه پارس جنوبی داریم، افزود: فضای همدلی و همزبانی باید بین مدیران شرکت های مستقر در منطقه، مدیران استانی و مناطق پیرامونی پارس جنوبی وجود داشته باشد و بتوانیم در این مسیر مهم راهگشا و گره‌گشای مشکلات منطقه باشیم.

وی در ادامه افزود: برای رضایتمندی جامعه‌ی پیرامونی و کاهش مشکلات موجود در منطقه ، شرکت های مستقر در پارس جنوبی با راهبری سازمان منطقه ویژه، امیدواریم با تخصیص منابع و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی توسعه پایدار در منطقه رقم بخورد و مردم شاهد این درخشش‌های مهم باشند.

شناسه خبر : 2325
تاریخ : 1401/4/15 14:02:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5gHoKZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #دکتر احمدی #احمد باهوش #دیر، کنگان، جم و عسلویه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.