گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان داخل استان بوشهر
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره بر تقویت ساخت داخل و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر می‌توانند با شناسایی دقیق نیازمندی‌ پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی، قطعات و تجهیزات مورد نیاز این مجتمع بزرگ گازی کشور همسو با پایداری و تداوم تولید را تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش صبح روز یک‌‌شنبه ( 20 آذرماه) در نشست هم‌اندیشی تولید دانش‌بنیان و شرکت‌های سازنده مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی تمام قد از هم‌افزایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال خواهد کرد و استفاده از محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان را یک اصل مهم در جهت رونق تولید پایدار می‌داند.

باهوش در این نشست مشترک بیان کرد: پالایشگاه‌های مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی مدت‌هاست در مسیر شکوفایی و استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان ایرانی حرکت می‌کنند و سیاست‌هایی را تنظیم کرده که تأمین‌کنندگان و سازندگان داخلی بتوانند همگام با رشد پالایشگاه‌های مجتمع رشد و به شکوفایی کامل برسند. اگر به چند سال اخیر برگردیم متوجه سیاست‌های رو به رشد در این عرصه مهم در پارس جنوبی می‌شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: وجود این نشست‌ که برای آشنایی بیشتر با دستاوردها و داشته‌های شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان فعال استان بوشهر محقق شده است، آثار بسیار مؤثری در بحث درک و ارتباط متقابل میان مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این استان دارد و امید داریم نیازهای مهم پالایشگاه‌های مجتمع از طریق سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر تامین گردد.

باهوش بیان کرد: برای تقویت این شرکت‌ها (دانش بینان و سازندگان داخل) نیز اقدام‌های گسترده‌ای در سطح وزارت نفت در دولت سیزدهم انجام شد؛ چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان به‌طور عمده به دلایل متعدد و نوپا بودن و نبود ساختارهای حمایتی در گذشته مسیر پر چالشی را برای نفوذ به بازارهای رقبای سنتی در پیش دارند، به همین منظور مجتمع گاز پارس جنوبی تمام قد جهت هرگونه همکاری و حمایت از سازندگان قطعات و تجهیزات باکیفیت ایرانی و استان بوشهر آمادگی لازم را دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به نشست مشترک با نخبگان و روشنفکران استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: تلاش داریم، ارتباط هدفمندی میان جامعه نخبگانی استان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی ایجاد شود تا هم مدیران مجتمع با توان و قابلیت‌های متنوع و مختلف نخبگان آشنا شوند و هم جامعه نخبگانی دید و آگاهی کافی و کاملی نسبت به مشکلات و چالش‌ها های مهم در بزرگترین مجتمع گازی کشور داشته باشند.

شناسه خبر : 4487
تاریخ : 1401/9/21 04:01:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/27p7vQ
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #شرکت های دانش بنیان #پارک علم وفناوری خلیج فارس #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.