آخرین اخبار
استقلال با دوگل فولاد خوزستان را شکست داد و به رده دوم صعود کرد
بُرد شیرین آبی های پایتخت در آخرین بازی ۱۴۰۱ با عبور از پرسپولیس همراه شد

بُرد شیرین آبی های پایتخت در آخرین بازی ۱۴۰۱ با عبور از پرسپولیس همراه شد

 

 

نمایش تهاجمی و دلچسب استقلال در فوتبال ایران ادامه دارد و این تیم را بدل به یکی از خطرناک ترین تیم ها برای کسب مجدد عنوان قهرمانی کرده است.

 

 با پیروزی امروز استقلال در برابر فولاد در ورزشگاه مملو از هوادار فولاد آرنا باید روی این تیم برای احتمال تکرار قهرمانی لیگ برتر حساب ویژه ای باز کرد اگرچه آن ها مسابقات دشواری را تا انتها فصل دارند. دو گل استقلال در بازی امروز توسط کوین یامگا و مهدی قایدی در نیمه دوم به ثمر رسید تا آبی ها با ۴۶ امتیاز و در فاصله سه امتیازی سپاهان در رتبه دوم جدول قرار بگیرند و یک چشم انداز امیدوار کننده به هوادارانشان برای سال تازه بدهند. این اولین شکست علیرضا منصوریان در معیت سرمربی فولاد بود. شاید اگر تیم او در نیمه اول از موقعیت های خود استفاده می کرد نتیجه بازی کمی متفاوت می شد.

 

 با این حال این اتفاق رخ نداد تا فولاد با ۲۸ امتیاز همچنان در رتبه هشتم جدول باقی بماند.

 

 

 

 

شناسه خبر : 6179
تاریخ : 1401/12/21 19:04:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CkJ4xi
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #پیروزی استقلال برابر فولاد #استقلال تهران #لیگ برتر فوتبال #فولاد خوزستان #ریکاردو ساپینتو #علیرضا منصوریان #هفته بیست و سوم #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.