آخرین اخبار
اطلاعات ۶۰ هزار مداح کشور در سامانه طوبی ثبت شده است
معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست اعضای کانون مداحان استان بوشهر با وی از ثبت اطلاعات ۶۰ هزار مداح کشور در سامانه طوبی خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد خانجانی 6 بهمن 1400 در نشست اعضای کانون مداحان استان بوشهر از ثبت اطلاعات ۶۰ هزار مداح کشور در سامانه طوبی خبر داد و اظهار داشت: شمار مداحانی که تاکنون مجوز مداحی از سازمان تبلیغات گرفتند نیز حدود ۵۰ هزار مداح است که این بدین معنا نیست که شمار مداحان فقط همین است.

معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست اعضای کانون مداحان استان بوشهر با وی از ثبت اطلاعات ۶۰ هزار مداح کشور در سامانه طوبی خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد خانجانی 6 بهمن 1400 در نشست اعضای کانون مداحان استان بوشهر از ثبت اطلاعات ۶۰ هزار مداح کشور در سامانه طوبی خبر داد و اظهار داشت: شمار مداحانی که تاکنون مجوز مداحی از سازمان تبلیغات گرفتند نیز حدود ۵۰ هزار مداح است که این بدین معنا نیست که شمار مداحان فقط همین است.

معاون مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان در مجموع با یک جامعه مخاطبی همراه است که فارغ از نگاه مجوزی در شورای هماهنگی شبکه‌های هیات برای همه آنها برنامه‌ریزی و هماهنگی مختلف انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: برای اینکه اطلاعات موردنیاز جامعه مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی جمع آوری شود تلاش بر این است که شمار هیات‌ها، مداحان و کانون‌های فرهنگی ثبت شده بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از ثبت شناسه ملی برای هیئت‌ها و کانون‌ها در سال آینده خبر داد و افزود: این شناسه در صورتی صادر می‌شود که هیئت و مداحان در سامانه طوبی ثبت شده باشند.

معاون اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی هدف از ثبت شناسه ملی را اجرای اقدامات حقوق دانست و بیان کرد: شناسه ملی ابزاری برای احساس نیاز بیشتر هیئت‌ها و کانون‌ها برای ثبت اطلاعات خود در سامانه طوبی خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه افزود: در جلسه با اعضای کانون مداحان استان بوشهر با حضور استاد گراشی رئیس، و سایر بزرگواران مداحان صحبت‌هایی حول محور دیدار حضرت آقا با مداحان و مطالبی که حضرت آقا در مورد جهاد تبیین فرمودند مطرح شد.

وی افزود: این جلسه محور هم‌اندیشی و هم‌افزایی داشت و در آن موضوعاتی از قبیل «ابتکار و نوآوری خوب است، اما نه به هر قیمتی» و «جذب جوانان خوب است، ولی نه به هر قیمتی» مباحثاتی صورت گرفت و گفت و گو در لایه‌های مختلف مداحان در سطح استان بوشهر انجام خواهد شد.

گفتنی است، در ابتدای این نشست مصطفی گراشی، رئیس کانون مداحان استان بوشهر و سایر اعضای کانون به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پیرامون راهکاری های ارتقاء کانون و همچنین مشکلات مداحان استان پرداختند.

شناسه خبر : 1324
تاریخ : 1400/11/6 15:02:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YnKA9V
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.