آخرین اخبار
اعتبارِ آموزشی
تنها مرجع اعتبار سنجی و صدور مجوز برای آموزش کارکنان دولت در سطح استانی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها (مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری استان) و سازمان اداری و استخدامی کشور می باشد و لاغیر

عرصه آموزش استان همواره گرفتار کش و قوسهای فراوان بوده و هر مجموعه ای در راستای جذب بیش از پیش فراگیر، تاریخچه و اعتبار آموزش را دستخوش تغییر قرار می دهد و عامه مردم هم در باور گفته های ایشان سردرگم و متحیر هستند. گاها مشاهده گردیده که یک موسسه آموزشی ادعایِ برتری از مرجع صدور مجوز فعالیت خود را هم ارائه کرده است، چگونه می شود که این اتفاق می افتد؟ از مهمترین دلایلی که می توان در این رخداد به آن اشاره نمود؛ عدم آگاهی مردم و مسئولین ذی ربط می باشد که ضعف رسانه ها را در آگاه سازی نمایان می سازد.

بر همین اساس اعلام می گردد، تنها مرجع اعتبار سنجی و صدور مجوز برای آموزش کارکنان دولت در سطح استانی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها (مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری استان) و سازمان اداری و استخدامی کشور می باشد و لاغیر.

حال یک فردی هست مراجعه می کند به این مسئول و آن مدیر که بیا باهم عکس بگیریم و تفاهم نامه امضاء کنیم که اصطلاحا افکار جمعی را در راستای معتبر جلوه دادنِ موسسه آموزشی عمومی غیردولتی خود معطوف سازد، مطمئنا همکاری هایی هم وجود داشته که برگرفته از عدم آگاهی لازم می باشد.

باشد که ما در جامعه، جایگاه خود را پیدا کرده و به آن قانع باشیم و خود را والاتر از مکان موجود نمایان نسازیم

 

مهران سلطانی نژاد

                                                                                                                                                                                                                 مدیرمسئول

شناسه خبر : 52
تاریخ : 1399/7/23 14:12:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Myxhpa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.