گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اعتراض دانش آموزان و والدین مدارس سمپاد کرمان به رای دیوان عدالت اداری
صبح امروز دانش آموزان مدارس سمپاد به همرا ه والدین خود مقابل ساختمان دیوان عدالت اداری در کرمان ، به رای دیوان مبنی بر برگزاری آزمون ورودی دهم سمپاد ، تجمع اعتراضی برپا کردند .

صبح امروز ؛ ششم آبان ماه ۱۴۰۲ ،  جمعی از دانش آموزان مدارس سمپاد شهرستان کرمان به همراه والدین خود در مقابل ساختمان دیوان عدالت اداری این شهرستان ، در اعتراض به رای مثبت این دیوان مبنی بر برگزاری آزمون ورودی نهم به دهم ، تجمع کردند .

معترضین خواستار شکستن حکم توسط قضات هیات عمومی دیوان عدالت اداری و برگشت به روال گذشته ی دستورالعمل برگزاری این آزمون بودند ‌.

 یکی از والدین معتقد بود که این رای به ناحق است ؛ زیرا هنگامی که فرزندش مشغول آماده شدن برای آزمون سمپاد بوده است ، از رای جدید مطلع نبوده و اگر اطلاعی از این تصمیم پیدا میکرد ، در آزمون ورودی شرکت نمینمود . برای اینکه مجبور نباشد فشار روحی و روانی مضاعفی برای دو آزمون متحمل شود و فقط در آزمون ورودی دهم ثبت نام میکرد .

برخی از والدین هم عنوان میکردند که این آزمون مجدد ، مَثَل دانشجویی است که برای کارشناسی قبول شده و مشغول به تحصیل میباشد و در نیمه راه از او میخواهند برای کاردانی به کارشناسی ، بار امتحانی جدید و خارج از روال سابق را به دوش بکشد .

خانواده ها از فشار روحی که این رای و بلاتکلیفی در سرانجام آن برای فرزندانشان ایجاد نموده گلایه مند و خواهان رسیدگی به خواسته  به زعم ایشان برحق خود هستند .

شناسه خبر : 12055
تاریخ : 1402/8/6 15:55:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/733cVn
نویسنده خبر :
X

🔶الهام آباده ای
🔹کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی
🔹 داستان نویس 
🔹ترانه سرا و شاعر
🔹همکاری با ماهنامه نوید شهر سیرجان به مدت یک سال
🔹دارنده گواهی حضور در کارگاه آموزشی " ایستگاه صفر خبر"
🔹برگزیده ی جشنواره پویش پایداری استان کرمان
🔹برگزیده جشنواره لبخند قلم " رسانه ایرانیان اروپا"
برگزیده جشنواره " متن گشوده"

 
 
برچسب ها #آزمون سمپاد #دیوان عدالت اداری #دریاکنار

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • حلما
    7 ماه قبل

    سلام بخدا ظلم میکنید به بچه‌ها ی سمپاداین بچه‌ها الان انرژی ووقتشون روباید صرف المپیاد تحقق ومسابقات جشنواره حوارزمی کنند نه صرف خواندن درسهای تکراری پایه 8ونهم واسترس

  • محبی
    7 ماه قبل

    آزمون دوباره اشتباهه فقط استرس روزیاد میکنه.اگه می خوان ازمون رو برگزار کنید فقط پایه نهم آزمون بدن و ششم نمیخواد