گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتتاح بزرگترین طرح ورزشی هیئت بوکس شهر وحدتیه
با حضور اعضای هیات رییسه بوکس دشتستان، شهردار و ریاست شورای شهر وحدتیه و چند تن دیگر از مسئولان ورزشی این شهر،هیئت بوکس این شهر فعالیت رسمی خود را اغاز نمود.

به گزارش دریا کنار و به نقل از روابط عمومی هیئت بوکس دشتستان، عصر سه شنبه ۱۰ مهر ماه با حضور میثم شیخ دبیر هیئت،صادق صدیقی بازرس هیئت بوکس دشتستان،حسین ارشدی شهردار وحدتیه،هیبت الله سالاری ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه،حمید حیدری رئیس هیئت کاراته،مربیان باشگاه کلاسیک و شهید سمغونی و جمعی از فعالین ورزشی شهر وحدتیه،به همراه قهرمانان منتخب تیم ملی فدراسیون بوکس و جمعی از اهالی ورزشکاران شهر وحدتیه،هیئت بوکس این شهر فعالیت رسمی خود را اغاز کرد.

فرهاد غلامی اظهار داشت: این هیئت توسط فرهاد غلامی،مربی رسمی فدراسیون های بوکس،کاراته،امادگی جسمانی دارنده مقام های قهرمانی متفاوت در رشته های متفاوت ورزشی در سه رشته مجزا بوکس،امادگی جسمانی و کاراته شروع به فعالیت و افتتاح گردید.

در ادامه نیز حسین ارشدی،شهردار وحدتیه گفت: به عنوان خادم این شهر معتقدم افتتاح این باشگاه تاثیرات مثبتی روی افزایش فعالیت‌های بدنی مردم این منطقه و کاهش بزهکاری‌های اجتماعی و کاهش هزینه های درمان خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ هیبت الله سالاری رئیس شورای شهر وحدتیه در اتمام این مراسم با شناسایی ورزشکاران دانش اموز بسته های لوازم تحریر به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال را در قالب ۲۵ بسته، در بین مربیان ورزشی شهر وحدتیه تقسیم کرد که در نوع خود قابل ستایش و تقدیر است

شناسه خبر : 17603
تاریخ : 1403/7/11 03:43:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hgOOw4
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بوکس #ورزش #وحدتیه #فرهاد غلامی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.