آخرین اخبار
افتتاحیه های صوری که شعورِ عامه را قلقلک می دهد
سهیلا سلطانی زنگلانی: یکی از مهم ترین اتفاقاتی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افزایش می یابد، افتتاحیه پروژه های متعدد در سراسر کشور می باشد، متاسفانه در برخی موارد این مهم مورد سوء استفاده مسئولین استانی قرار می گیرد که شعور جمعی را زیر سوال می برد، بعنوان مثال تازگی خبری تعجب برانگیز منتشر شد با این عنوان که " مجتمع گردشگری درسا با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندار و مسوولان استان بوشهر افتتاح شد"

اولا": این مجتمع بیش از 4 ماه می باشد که فعالیت خود را رسما آغاز کرده است یا عامه مردم معنی و مفهوم افتتاح را متوجه نمی شود یا تفسیر مسئولین به نحوی دیگر می باشد.

ثانیا": پروژه مذکور یک تلاش و سرمایه گذاری شخصی بوده که بیشتر منافع فردی سرمایه گذار را هدف قرار می دهد، نه اینکه صرفا منافع جمعی را تحت پوشش قرار دهد، از مسئولین محترم درخواست می شود سعی در پیشبرد پروژه ها به و تبع آن افتتاحیه هایی شود که خالصانه و با دخالت مستقیم دولت صورت پذیرد وگرنه می شود کل ساخت و سازهایی مردمی هم در معرض افتتاح قرار داد.

قبلا نیز معاون گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر اعلام نموده بودند: مجتمع گردشگری ساحلی درسا بوشهر ساخت آن در سال ۱۳۹۸ آغاز شد اکنون بالای ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

بصورت کلی درخواست عامه مردم از مسئولین محترم این می باشد که بجای مستند سازی و صرفا بولد نمایی مراتب، سعی در کاهش مشکلات داشته و اندکی هم درک و شعور عامه را چاشنی فعالیت های خود نمایند، چرا که مردم بر فعالیت های مسئولین نظارت کامل و وافر داشته و نمره مثبت را زمانی برای فعالیتهای ایشان درج می نمایند که اعمال و اهداف ایشان خالصانه باشد.

 

شناسه خبر : 252
تاریخ : 1399/11/14 08:26:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rZwNtD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.