گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افزایش جمعیت سالمندی هزینه‌های فراوانی را به دولت و جامعه تحمیل خواهد کرد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در نشست قرارگاه جوانی جمعیت و فرزند آوری گفت: در دهه‌های گذشته اقدامات فراوان و تبلیغات گسترده‌ای در راستای کنترل جمعیت و تحقق شعار فرزند کمتر زندگی بهتر انجام می‌گرفت که موجب نهادینه شدن این شعار در سطح جامعه شد که نتیجه آن سوق یافتن جامعه به سمت افزایش جمعیت سالمندی بوده است.

مهندس پرویز احمدی هزینه‌های درمانی و نگهداری و مراقبت از سالمندان و هزینه‌های فراهم نمودن زیرساخت‌های شهری جهت ارائه خدمات عمومی متناسب با وضعیت سالمندان را از جمله هزینه‌های زندگی سالمندی دانست و تصریح کرد: افزایش جمعیت سالمندی تبعات زیادی را در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی موجب خواهد شد و هزینه‌های فراوانی را به دولت و جامعه تحمیل خواهد نمود.

این مقام مسئول افزود: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بارها نسبت به تبعات سالمندی جامعه و لزوم افزایش نرخ فرزند آوری و جوانی جمعیت هشدارهای لازم را ارائه فرمودند و اکنون باید در راستای تحقق منویات معظم له با اقدامات جهادی و تقویت همکاری‌های بین بخشی قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

 مهندس پرویز احمدی نقش آموزش را در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت بسیار مهم دانست و اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها در امر آموزش، تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه در زمینه مزایای جوانی جمعیت و افزایش نرخ فرزندآوری استفاده شود.

وی اهدای بسته‌های تشویقی به مادران زایمان کرده در سطح شهرستان، تجلیل از مادران دارای سه فرزند بیشترشاغل در شبکه بهداشت و درمان و راه‌اندازی مهدکودک ویژه کارکنان شاغل دراین مجموعه را از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و افزایش نرخ فرزند آوری عنوان کرد.

 

شناسه خبر : 5891
تاریخ : 1401/12/2 18:16:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/b4iP5b
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #سالمندان #افزایش #جمعیت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.