آخرین اخبار
اقامت ۷.۶ میلیون مسافر گردشگری نوروزی در استان بوشهر
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از ۲۴ اسفند تاکنون ۷.۶ میلیون نفر شب اقامت در این استان ثبت شده است.

اسماعیل سجادی‌منش با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز اقامتگاه در بخش‌های مختلف افزایش یافت، اظهار داشت: علاوه بر هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه و مهمانسرا‌ها بیش از ۲ هزار کلاس درس برای اقامت گردشگران تعیین شد.

 

وی افزایش بازدید گردشگران از اماکن تاریخی، موزه‌ها، سواحل و مناظره طبیعی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جدید، ۷.۶ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شد و نشان از این دارد که بوشهر به‌عنوان یک استان گردشگرپذیر در تعطیلات نوروز بوده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: بوشهر به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده و در تعطیلات نوروز سال جدید جزو ۱۰ استان برتر در زمینه جذب گردشگر و مسافر بود.

 

وی با بیان اینکه گناوه، بوشهر و دیلم به ترتیب ۳ شهرستان برتر حضور گردشگر معرفی ثبت شد گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد سواحل بیشترین جذابیت برای گردشگران داشته است که توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نوار ساحلی یکی از اولویت‌های امسال است.

شناسه خبر : 6697
تاریخ : 1402/1/15 18:40:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/unOXy0
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #اقامت #گردشگران #نوروز #میراث فرهنگی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.