گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اقتصاد ژاپن وارد سراشیبی شد
رشد فعالیت بخش خدمات ژاپن به پایین‌ترین حد خود در ۳ماه گذشته رسید. فعالیت بخش خدمات ژاپن در نوامبر با کمترین سرعت در سه‌ماه اخیر رشد کرد

اقتصاد ژاپن وارد سراشیبی شد

 

رشد فعالیت بخش خدمات ژاپن به پایین‌ترین حد خود در ۳ماه گذشته رسید. فعالیت بخش خدمات ژاپن در نوامبر با کمترین سرعت در سه‌ماه اخیر رشد کرد؛ زیرا تورم بی‌امان بخشی از اقتصاد را که از بازگشت خریداران داخلی و خارجی و کاهش محدودیت‌های کووید-۱۹ سود می‌برد، تضعیف کرد. شاخص نهایی مدیران خرید خدمات از ۲/ ۵۳ اکتبر به ۳/ ۵۰ کاهش یافت که به کمترین میزان از اوت رسیده است. 

 

 با این حال، این شاخص برای سومین ماه متوالی بالای سطح ۵۰ باقی ماند. یک نظرسنجی جداگانه دولت ژاپن نشان داد که شاخص اعتماد مصرف‌کننده ژاپن در ماه نوامبر با توجه به تورم قیمت‌ها که سریع‌ترین افزایش را در ۴۰سال گذشته نشان می‌دهد، به پایین‌ترین سطح از ژوئن۲۰۲۰ به بعد سقوط کرد.

 

 

شناسه خبر : 4398
تاریخ : 1401/9/15 14:47:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pzg6Cu
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #ژاپن، اقتصاد، بین الملل

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.