آخرین اخبار
امدادگران هلال احمر به ۱۳۰۰ حادثه‌دیده ۱۴ استان کشور امدادرسانی کردند
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک ۱۴ استان کشور گفت: امدادگران هلال‌احمر در این عملیات به بیش از ۱۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش دریاکنار؛ محمودی رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و مازندران گفت: از روز ۲۲ آذر تا روز گذشته ۲۴ آذرماه؛ امدادگران هلال‌احمر در استان‌های متاثر از سوانح جوی در حال خدمت بوده و در ۲۲ شهرستان و ۲۸ منطقه شامل ۴ شهر، ۴ روستا و ۲۰ محور کوهستانی به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ١٣٣٧ حادثه‌دیده، افزود: با تلاش امدادگران ۱۵۸ نفر اسکان اضطراری یافته، همچنین ۱۸ آسیب‌دیده به مناطق امن منتقل شدند.

به گفته رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، در این عملیات، ۲۵۸ خودرو از برف رهاسازی شده و آب و گل و لای جمع شده در ۵ واحد مسکونی نیز تخلیه شد.

گفتنی است ۴۵ تیم امدادی شامل ۱۳۹ امدادگر و نجاتگر در عملیات امدادرسانی در استان‌های متاثر از سوانح جوی مشارکت داشته و علاوه بر نجات، رهاسازی و اسکان حادثه‌دیدگان، اقلام غذایی و زیستی نیز میان آن‌ها توزیع کردند.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

 
شناسه خبر : 12935
تاریخ : 1402/9/25 12:22:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CN1bfa
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #امدادگران #هلال احمر #امدادرسانی #حادثه‌دیده

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.