آخرین اخبار
امیدواری در راه روهای دادگستری استان بوشهر
مطمئنا عملکرد مطلوب یک مسئول در کوتاه ترین زمان ممکنه زبان زد خاص و عام می گردد و نقل تمامی محافل می گردد که مثلا فلان مسئول انسانی شایسته، دوست داشتنی و واقعا پیگیر مسائل و مشکلات مردم می باشد.

این روزها از راه روهای دادگستری کل استان بوشهر دعای خیر و آرزوی عاقبت به خیری برای رئیس کلی به گوش می رسد که تحولی عظیم در دستگاه قضایی استان ایجاد نموده است.

ملاقات های مردمی که در آنها مسئولین و مردم در یک سطح قرار می گیرند و بدون تبعیض مشکلات ایشان با یک دید مورد بررسی قرار می گیرد.

بزرگ مرد گناوه ای یا بانوی سرپرست خانواری را دیدم که با چشمانی گریان راهی ملاقات با رئیس کل دادگستری شدند و با شادمانی از نزد ایشان بازگشتند و کارمند مجموعه دادگستری که از سوی رئیس کل مامور پیگیری مطالبات ایشان شده بود، همین ها یعنی امیدواری در راه روهای دادگستری استان که این روزها شاهد آن هستیم.

پاسخگویی به قریب صد نفر در یک روز، جدیت در پیگیری مطالبات ایشان، بدون هیچگونه سردرگمی، سهل انگاری یا وعده های واهی، آری این است راز مدیریت و امید آفرینی در جامعه، حال این مهم را مقایسه بفرمایید با پیگیری یک مسئله کوچک در برخی از ادارات و سازمانها..

دیدارهایی که نه نیاز به سامانه و اطلاع رسانی سامانه ای دارند، نه برگزاری میز خدمتی نه فلان و بهمان مسائل نمادین، دیدارهایی که واقعی واقعی هستند.

دیدارهای قاضی القضات استان بوشهر، در شهرستانهای استان بوشهر هم بدین کیفیت برقرار می باشند و به نحوی این پیگیری خواسته های مردم مطلوب بوده اند که همه گروه ها یا تشکلات و عامه مردم از خدمت رسانی به معنای واقعی رسانی به معنای واقعی سخن به میان می آورند

 
شناسه خبر : 12828
تاریخ : 1402/9/19 07:19:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/o1ci4Q
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #عملکرد مطلوب #دادگستری #استان بوشهر

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.