گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از شهر از اولویت اصلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از این شهر و گسترش شهرک‌ حمل و نقل کالای عسلویه بعنوان دو قطب اصلی حمل و نقل بار در استان از اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : انتقال پایانه بار بوشهر به خارج از این شهر و گسترش شهرک‌ حمل و نقل کالای  عسلویه بعنوان دو قطب اصلی حمل و نقل بار در استان از اولویت‌های این اداره کل است.

عبدالکریم اخترشناس اضافه کرد : پایانه بار بوشهر با نزدیک به نیم قرن قدمت و مستهلک شدن ابنیه و قرارداشتن در مدخل ورودی شهر، برای ارائه خدمات بهینه به رانندگان و متولیان بخش حمل و نقل و همچنین ساماندهی ترافیک در دروازه ورودی شهر بوشهر نیازمند طراحی مجدد و انتقال به مکان مناسب تری است .

وی بیان داشت : تلاش می کنیم  با مشارکت متولیان بخش حمل و نقل بار استان و مساعدت مسئولان امر ،شهرک حمل و نقل بار بوشهر را در فضای با قابلیت بالاتر و متناسب با طرح توسعه بندر بوشهر احداث کنیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهارکرد : طرح توسعه شهرک حمل و نقل کالای عسلویه نیز یکی از اولویت های ماست و انشالله در تعامل با مسئولان منطقه ویژه انرژی پارس این شهرک را توسعه خواهیم داد .

وی همچنین افزود : ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه راهها ، تکمیل شبکه راه‌های روستایی استان و کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای  از دیگر راهبردها و اولویت کاری ما در دوره جدید است .

وی با اشاره به ارزش 20 هزار میلیارد تومانی راههای استان بر ضرورت حفظ و نگهداری از آنها تاکید کرد و ادامه داد : یکی  از بزرگترین اهداف و برنامه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان بوشهر نگهدای و حفاظت از راه‌های استان بعنوان سرمایه ملی است که به سختی به دست آمده و وظیفه داریم همواره آن را در وضعیت مطلوبی نگهداریم .

شناسه خبر : 2581
تاریخ : 1401/5/4 11:37:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mq1hTe
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر #پایانه #عبدالکریم اخترشناس #توسعه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.