آخرین اخبار
بهره برداری از پروژه روشنایی محور دالکی به قلعه سفید بطول یک کیلومتر در آستانه هفته دولت 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: پروژه روشنایی محور بزرگراهی دالکی – قلعه سفید به طول ۱ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در آستانه دولت به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت : پروژه روشنایی محور بزرگراهی دالکی – قلعه سفید به طول یک کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در آستانه دولت  به بهره‌برداری رسید.

عبدالکریم اخترشناس افزود : خروجی شهر دالکی تا روستای قلعه سفید واقع در محور برازجان – کنارتخته به طول یک کیلومتر که پیش از این فاقد روشنایی بود با نصب تعداد ۱۸ پایه روشنایی تکمیل  واجرایی شد.

وی افزود: با بهره برداری از روشنایی طولی انجام شده ، ایمنی سفر در این محور به خصوص در محدوده روستای قلعه سفید که پیش از این شاهد بروز حوادث ترافیکی در شب هنگام افزایش می‌یابد.

وی گفت: طرح روشنایی محور دالکی به قلعه سفید در تداوم تامین روشنایی گردنه کنارتخته تا شهر دالکی است که با بهره از آن زنجیره روشنایی محور کامل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد : اجرای روشنایی طولی محور دالکی به قلعه سفید از جمله چندین پروژه روشنایی طولی و نقطه ای در سطح محورهای ارتباطی ای استان  در یکسال اخیر است که همزمان با هفته گرامی داشت دولت به بهره برداری  و تقدیم مردم می شود .

شناسه خبر : 2912
تاریخ : 1401/5/30 07:05:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/K8ECmE
نویسنده خبر :
X

🔶سیده فاطمه آزمون
🔹کارشناس آموزش/روزنامه نگار 
🔹لیسانس زبان ادبیات فارسی 
🔹نائب رییس موسسه آموزشی تاشه پردازان
🔹دانشجوی ارشد زبان ادبیات فارسی
🔹خبرنگاردریاکنار

برچسب ها #اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر #عبدالکریم اختر شناس #پروژه #دالکی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.