آخرین اخبار
انجام بیش از دو هزار مأموریت اورژانسی در ایام نوروز
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو هزار و ۸۱۹ مأموریت اورژانسی در ایام نوروز امسال در استان بوشهر انجام شد.

دکتر سید حسین موسوی از افزایش دو درصدی مأموریت‌های تصادفی جاده‌ای در ایام نوروز امسال نسبت به پارسال خبر داد و افزود: ۸۷۸ مأموریت ترافیکی و هزار و ۹۴۱ مأموریت غیر ترافیکی در ایام نوروز انجام شده است.

وی اظهار داشت: آمار فوتی‌های تصادفی نسبت به سال قبل تغییری نداشته، آمار‌ها نشان می‌دهند؛ در جاده‌ها ۳ نفر و دو نفر در شهر در اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند.

موسوی در خصوص ارائه خدمات در ایستگاه‌های سلامت اورژانس در سطح استان گفت: در آغاز بهار و طرح امداد نوروزی امسال، کارشناسان فوریت‌های پزشکی در ایستگاه‌های سلامت با انجام ۹۱۶ مأموریت، در مناطق پر تردد به مسافران خدمات درمانی ارائه دادند.

وی اظهار داشت: کارشناسان اورژانس استان در این مدت به هزار و ۴۶۶ مأموریت در شهر و هزار و ۳۵۳ مأموریت در جاده اعزام و خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه دادند.
موسوی افزود: طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه داشت و تیم‌های پزشکی اورژانس با آماده باش و استقرار در کنار جاده امداد رسانی کردند.

وی گفت: همچنین در این ایام اورژانس هوایی، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس نیز برای ارائه خدمات به هم‌وطنان در حال آماده باش قرار داشتند و خدمات با ارزشی ارائه دادند.

موسوی اظهار داشت: در این نوروز از موتورلانس به عنوان کد پیش رو در ساعات اوج ترافیک جهت به حداقل رساندن زمان خدمات به بیماران و مصدومین استفاده شد.
وی گفت: اورژانس هوایی در این ایام با انجام ۵ مأموریت حساس؛ علی‌الخصوص انتقال اعضای پیوندی خوش درخشید.

 
شناسه خبر : 14738
تاریخ : 1403/1/16 08:05:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NyjBi6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس اورژانس #دانشگاه #علوم پزشکی #مأموریت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.