آخرین اخبار
اولین حضور تیم تکواندو استان بوشهر در مسابقات ITF قهرمانی کشور
رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: تیم منتخب «هیانگ» (ITF) تکواندو استان بوشهر با 6 تکواندوکار در مسابقات آزاد کشوری انتخابی تیم ملی حضور یافت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی، رئیس هیات تکواندو استان بوشهر اظهار کرد: این سبک از تکواندو برای اولین بار در استان تشکیل شده است و درصدد هستیم با جذابیتی که در مسابقات آن می باشد این سبک را به علاقمندان مبارزات آزاد در استان معرفی کنیم، از این رو تیم منتخب تکواندو استان بوشهر برای نخستین بار در این مسابقات حضور پیدا کرد.

وی افزود: دومین دوره از رقابتهای تکواندو «هیانگ» (ITF) آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی 19 تا 20 مرداد ماه به میزبانی استان مازندران ، شهرستان بابلسر برگزار شد.

سید مردانی خاطرنشان کرد: هدایت تیم هیات تکواندو استان بوشهر در این دوره از رقابتها بر عهده عباس صدری به عنوان سرمربی و مهدی بی باک به عنوان مربی بود.

شناسه خبر : 10171
تاریخ : 1402/5/20 21:12:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RCUsed
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هیات تکواندو #هیانگ #مسابقات #تیم ملی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.