آخرین اخبار
ایجاد پارک‌های جنگلی از شمال تا جنوب استان بوشهر
استاندار بوشهر گفت: ایجاد پارک‌های جنگلی از شمال تا جنوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که اراضی آن تعیین و امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

احمد محمدی‌زاده اظهار داشت: درخت و فضای سبز جزیی از زندگی انسان محسوب می‌شود و زمانی زندگی قابل سکونت است که طبیعت سبز در کنار آن قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کشت نهال دارد گفت: در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی یک میلیارد نهال در ۴ سال و سالانه ۲۵۰ میلیون درخت در کشور کاشته می‌شود که سهم استان بوشهر کشت ۴ میلیون نهال در نقاط مختلف است.
استاندار بوشهر نقش کشت درخت در احیاء محیط زیست را مهم دانست و افزود: ایجاد پارک‌های جنگلی از شمال تا جنوب استان بوشهر در دستور کار قرار دارد که اراضی آن تعیین و امسال عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
محمدی‌زاده توسعه کشت نهال در سواحل متناسب با شرایط آب و هوایی از جمله درختان حرا را یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر دانست و گفت: کاشت درخت در سواحل و حاشیه دریا مورد توجه ویژه قرار دارد و سهم هر بوشهری سالانه کشت سه درخت و لازم است مردم به کاشت و نگهداری درخت برای توسعه فضای سبز توجه ویژه کنند.

وی در ادامه از آمادگی استان بوشهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: همه امکانات در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله شهر‌های ساحلی برای پذیرایی از گردشگران آماده است و زیرساخت‌ها در عرصه بهداشتی، حمل و نقل، ترافیک، تأمین کالا‌های اساسی برنامه‌ریزی شده است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری دارد که پیش بینی حضور میلیون‌ها نفر گردشگر در استان شده است.

شناسه خبر : 6212
تاریخ : 1401/12/23 09:53:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Q5dXXw
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #پارک‌های جنگلی #ایجاد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.