گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با ورود دادگستری استان بوشهر در یک‌سال گذشته از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی جلوگیری شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: از تیرماه سال گذشته تاکنون با ورود دادگستری استان بوشهر با رفع مشکلات ۲۴ واحد تولیدی از تعطیلی و بیکاری تعداد بسیاری نیروی کار آن‌ها جلوگیری شد.

علی جمادی در تشریح اقدامات دادگستری استان بوشهر جهت رفع مشکلات و احیای واحدهای تولیدی استان، با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه‌های دوره تحول قوه قضاییه است، اظهارکرد: از تیرماه سال گذشته تاکنون با ورود دادگستری استان بوشهر مشکلات ۲۴ واحد تولیدی مرتفع و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شد.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان بوشهرتلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید براین موضوع که حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضاییه است و بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی از صنایع استان بازدید می‌شود، افزود: در چهارچوب قوانین و مقررات در جهت حل مسایل تولید و مشکلات صنعتگران با دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها تلاش می‌کنیم.

جمادی همچنین عنوان کرد: براساس آمار ثبت شده تعداد ۲۴ کارخانه و یا واحد توليدی از جمله «گروه صنعتی زرین مروارید آسیا، گروه صنعتی مبارک، شرکت پاک شیمی، شرکت پرورش ماهی یثرب و شرکت سپید پایدارجنوب و…» با پيگيری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر در یک سال گذشته رفع مشکل و از تعطيلی آن‌ها جلوگيری شده است.

شناسه خبر : 2608
تاریخ : 1401/5/6 06:27:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EjcG4h
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس کل دادگستری استان بوشهر #بیکاری #قوه قضاییه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.