گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید رئیس کمیسیون انرژی مجلس از سکوی گازی فاز یک پارس جنوبی و پیگیری مطالبات کارکنان
عسلویه - دریاکنار: شیخ موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در سفری به عسلویه از سکوی گازی فاز یک پارس جنوبی بازدید کرد و با کارکنان این مجموعه دیدار نمود.

احمدی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان سکوهای پارس جنوبی، آن‌ها را جهادگران نظام اقتصادی کشور دانست. وی با اشاره به دغدغه‌های کارکنان وزارت نفت در خصوص انتخاب وزیر، از انتخاب وزیر نفت و معاونان وی از درون مجموعه نفت ابراز خرسندی کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس، موضوعات مهمی همچون فشارافزایی در میدان پارس جنوبی، ناترازی گاز و انرژی و همچنین مطالبات حقوقی کارکنان را از جمله مواردی دانست که در کمیسیون انرژی مجلس در حال پیگیری است. 

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با مدیریت توسعه و سرمایه انسانی وزارت نفت، از تلاش برای حل مسائل مربوط به سقف حقوق کارکنان خبر داد.

احمدی همچنین به اهمیت جایگاه کارکنان سکوهای گازی پارس جنوبی در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت که نمایندگان مجلس نیز به این موضوع واقف هستند. 

وی با بیان اینکه برخی از دغدغه‌های کارکنان مربوط به مسائل درون سازمانی است، بر حل این مسائل با رویکرد مثبت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد.

 در پایان، رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تفاهم و همدلی موجود بین کمیسیون انرژی و وزارتخانه‌های نفت و نیرو، از حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی کارشناسی موضوعات انرژی و ارائه تصمیمات مطلوب خبر داد.

شناسه خبر : 17042
تاریخ : 1403/6/23 13:06:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TfCMyO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزارت نفت #موسی احمدی #نماینده مجلس #رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی #عسلویه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.