گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از مجتمع فرهنگی هنری نهم دی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی بازدید میدانی از مجتمع فرهنگی هنری نهم دی به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه پرداخت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هیات همراه ضمن حضور در مجتمع فرهنگی هنری نهم دی و هنرستان هنرهای زیبای دخترانه بوشهر از بخش های مختلف این مجتمع بازدید کرد.

عبدالرحیم افروغ به همراه سرپرست معاونت هنی و سینمایی، مدیرمجتمع و مدیر هنرستان دراین سرکشی ضمن حضور در اجرای نمایش توسط هنرجویان هنرنمایش در پلاتو ، از بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله پلاتوهای استاد امیری و پلاتوی استاد صغیری، انجمن های موسیقی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی،  کلاس‌های آموزش های هنری و گالری ،کارگاه‌های آموزشی و دفاتر اداری این مجتمع بازدید کرد.

 

گفتنی است که در این بازدید بعد از سرکشی از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی هنری نهم دی، در نشستی با حضور عبدالرحیم افروغ مدیرکل، معصومه عباسی سرپرست معاونت هنری و سینمایی، عبدالرضا شنان پور مدیر مجتمع فرهنگی هنری نهم دی و سعیدی مدیر هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به بررسی مسائل و مشکلات مجتمع از نظر فنی و زیر ساخت جهت برنامه ریزی و برطرف کردن معضلات و مشکلات مجتمع و هنرستان هنرهای زیبای فاطمیه، پلاتوها و انجمن ها و بازسازی و سر و سامان دادن به فضای سبز مجتمع و استفاده بهینه از فضاهای موجود و همچنین بوجود آوردنی مکانی مناسب و در شان اهالی فرهنگ و هنر و شاداب نمودن فضای مجتمع فرهنگی پرداختند.

شناسه خبر : 3413
تاریخ : 1401/6/28 10:28:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/061Wa6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی #بازدید #مجتمع نهم دی #عبدالرحیم افروغ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.