آخرین اخبار
بازدید معاون استاندار بوشهر از داک تعمیراتی بندر دیلم
علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی، از داک تعمیراتی مصطفی دریا (جبلی) بندر دیلم بازدید کرد.

 

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم در این بازدید اظهار کرد: از رویکردهای اصلی این اداره حمایت از واحدهای تولیدی و تعمیراتی فعال در حوزه دریا و دریانوردی است.

وی بیان کرد: در این راستا از داک های تعمیراتی شناور و سازه‌های تعمیراتی دارای مجوز به صورت ویژه حمایت می‌ شود.

نیکو اظهار کرد: دریافت مجوزهای قانونی زمینه ای برای فعالیت پویا و پایدار است که انتظار می رود بنگاه های اقتصادی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: اداره بندر و دریانوردی دیلم همواره تلاش دارد تا با استفاده از ظرفیت‌های تعامل و همکاری دوسویه به پیشبرد فعالیت های بخش خصوصی کمک کند.

نیکو اظهار کرد: حمایت های مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و همچنین نگاه ویژه سازمان بنادر به بنادر تابعه استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی برای رونق بخشی به این بنادر ایجاد کرده است.

وی گفت: دیلم به عنوان بندری با سابقه کهن از دیرباز عرصه‌ای برای فعالیت‌های حوزه دریا و دریانوردی بوده و با برنامه ریزی مناسب صورت گرفته بدون تردید وضعیت کسب و کار مردم منطقه نیز رونق پیدا می‌کند.

نیکو در پایان از حضور باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر در بندر دیلم و نگاه ویژه به فعالیت‌های بندری قدردانی کرد.

 
شناسه خبر : 12711
تاریخ : 1402/9/13 06:14:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wpsfyN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی باستین #معاون هماهنگی امور اقتصادی #بازدید #بندر دیلم #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.