آخرین اخبار
باستین رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر شد
مجمع انتخابات هیات دو و میدانی استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر،سر پرست فدراسیون دو و میدانی و اعضای مجمع برگزارشد که حسین باستین با14 رای اعضای مجمع بعنوان منتخب این مجمع انتخاب شد

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مجمع انتخابات هیات دو و میدانی استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر،سر پرست فدراسیون دو و میدانی و اعضای مجمع برگزارشد که حسین باستین با14 رای اعضای مجمع بعنوان منتخب این مجمع انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان وشهر در این مجمع با اشاره به اینکه دو و میدانی به عنوان ورزش مادر و پایه در دنیا محسوب می شود افزود: اداره کل ورزش و جوانان بصورت ویژه از این هیات و قهرمان ورزشی دو ومیدانی حمایت خواهد کرد.

یاسر جمالی بیان داشت: تلاش خواهیم کرد که استان بوشهر در کشور جایگاه اصلی خود را در دو و میدانی بدست آورد.

وی اضافه کرد: در بعد آموزش از تجربیان مربیان استان و کشور و همچنین در صورت نیاز از مربیان با دانش خارجی برای ارتقا این رشته استفاده خواهد شد.

سر پرست فدراسیون دو و میدانی با اشاره به قدمت دو و میدانی در استان بوشهر گفت: در گذشته قهرمانان زیادی از جمله عبدالرضا نوحه خوان، منصور قربانی و سایر قهرمانان در رده های تیم ملی برای این استان افتخار آفرینی کردند.

مهدی مبینی افزود: هم اکنون هم حسن مهین دوست و جواد عبیدی در پرش ها از ملی پوشان دو میدانی استان بوشهر هستند.

استعدادیابی در آموزش و پرورش ، فعال کردن باشگاه ها و حضور در لیگ های کشوری مهم ترین مواردی بود که سر پرست فدراسیون به آنها اشاره کرد.

سر پرست فدراسیون دو ومیدانی گفت: مهم ترین رویداد فدراسیوندر حال حاضر مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا است که طی روزهای 28 تا 30 بهمن در تهران برگزار می شود که فرصت کسب سهمیه المیپک و مسابقات جهانی اسکاتلند محسوب می شود.

 

شناسه خبر : 13500
تاریخ : 1402/10/28 09:47:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XrXcDs
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #باستین #رئیس هیات دو و میدانی #استان بوشهر #انتصاب

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.