آخرین اخبار
برگزاری آیین بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر
بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان به همت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهرامام خامنه ای، همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر؛

"امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهیدان است"

احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای) ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج حسن تهرانی مقدم، شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا ضمانت کننده امنیت، آرامش و آسایش مردم در جوامع بشری هستند.

بهمیاری اضافه کرد: در شرایطی که در اقصی نقاط عالم و منطقه، مسئله امنیت یک حلقه مفقوده محسوب می‌شود، جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای دفاع مقدس در بهترین وضعیت امنیتی به سر می‌برد.

"یاد و خاطره شهدای نباید فراموش شود"

حجت الاسلام عیسی راستگو امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای) گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم آنها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است از این رو برگزاری بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، از خانواده شهید عبدالله ملاح زاده قدردانی شد.

شناسه خبر : 6186
تاریخ : 1401/12/22 09:29:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gWbBQv
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احسان بهمیاری #امنیت و آرامش #بزرگداشت #تجدید میثاق #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.