گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری جلسه هماهنگی روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور با ریاست فدراسیون تکواندو
جلسه هماهنگی روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور با ریاست فدراسیون تکواندو دوشنبه - ۱۶ آبان ماه به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، جلسه هماهنگی روسای هیات‌های تکواندو سراسر کشور با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو ایران و سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر دوشنبه - ۱۶ آبان ماه به صورت آنلاین برگزار شد.

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر ضمن خیر مقدم گفت: تکواندو آبروی ورزش ایران است و ما قدردان ساعی، کادرفنی، مربیان، ورزشکاران، عوامل اجرایی فدراسیون و تمامی زحمت‌کشان این رشته هستیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ افزود: به لطف خداوند تمامی رویدادها را برگزار کردیم و در حوزه آموزش نیز علی‌رغم همه محدودیت‌ها تحول بزرگی ایجاد شد، در همین سال چندین دوره آزمون ارتقاد کمربند ؛ دوره‌‌های هماهنگی و آموزشی مربیان و داوران بصورت کشوری برگزار کردیم.

رییس هیات تکواندو استان بوشهر ضمن تشکر از ایجاد تغییرات و افزایش اختیارات هیت ها در جهت انجام امور اداری جاری استانها خاطر نشان کرد: برگزاری میزبانی رویدادهای آموزشی ، مسابقات منطقه ۵ کشوری و اردوهای تیم ملی در بوشهر از جمله فعالیت های چند ماهه اخیر هیات بود که این موضوع تاثیر به سزایی در کسب نتیجه و انگیزه های تکواندوکاران ما داشت.

سید مردانی همچنین در ادامه تصریح کرد : اعزام تیم های نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان ما در بخش های بانوان و آقایان بعد از ۱۲ سال به رقابت لیگ های کشور که بیشتر به دنبال سرمایه گذاری روی این بازیکنان با انگیزه هستیم و با تقویت زیر بنای تکواندو استان بوشهر و ایجاد فضا برای کسب تجربه، آینده روشنی برای سال های آتی تکواندو استان بسازیم.

در ادامه این جلسه طرح ها و پیشنهاداتی از سوی رییس هیات تکواندو استان بوشهر از جمله پرداخت هزینه و کمک هزینه اعزام داوران استان و استان های دور نسبت مرکز به مسابقات ، برگزاری مسابقات نونهالان بصورت منطقه ای ، برنامه ریزی و برگزاری مسابقات لیگ های منطقه ای مطرح گردید و مقرر شد این پیشنهادات از سوی رییس فدراسیون تکواندو در جلسه هیات رییسه این فدراسیون مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

شناسه خبر : 3989
تاریخ : 1401/8/18 06:15:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6pWAxU
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #برگزاری #جلسه هماهنگی #تکواندو #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.