گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری دور سوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در بوشهر
دور سوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور با حضور ۷۵ موتور سوار از ۱۵ استان در پیست ساحلی بندرگاه بوشهر برگزار شد.

مسابقات موتور سواری موتور کراس قهرمانی کشور در پیست ساحلی بندرگاه شهر بوشهر آغاز شد.
 
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: امسال استان بوشهر دو مرحله از مسابقات موتورسواری را به فاصله کمتر از یک ماه میزبانی کرد که یکی در دشتستان برگزار شد امروز هم شاهد برگزاری  دور دیگری از این مسابقات در شهر بوشهر هستیم.
 
مازیار ناظمی افزود: یکی از بهترین پیست‌های موتور سواری ایران در استان بوشهر آماده شده که با کمک اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان این استان، هیات موتور سواری و اتومبیل رانی و به‌ویژه کمک بخش خصوصی افتتاح شده است.
 
وی عنوان کرد: امروز ۷۵ موتور سوار از ۱۵ استان در این مسابقات حضور پیدا کردند که حضور این تعداد قهرمان موتور سواری در سال‌های اخیر بی سابقه بوده که با نام جام خلیج فارس در این مسابقات شرکت کرده‌اند.
 
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: انشاالله سال آینده نیز یک دور دیگر از این مسابقات را به بوشهر خواهیم داد تا مردم بوشهر بار دیگر شاهد یکی از مسابقات پرهیجان ورزشی در استان‌شان باشند.
 
وی گفت: یکی از تصمیمات راهبردی فدراسیون دادن میزبانی‌ها به اقصی نقاط کشور به‌ویژه نقاط مرزی است، همان گونه که چندی پیش بندر ترکمن میزبان مرحله سوم مسابقات آفرود کشور بود که بسیار استقبال شد و در مجموع میزبانی به استان‌هایی داده می‌شود که فعال‌تر باشند.
 
ناظمی در خصوص برگزاری مسابقات چند جانبه بین‌المللی در بوشهر نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حاشیه خلیج فارس وجود دارد و کشور‌هایی که در همسایگی ما هستند، در سال آینده یکی از برنامه‌های ما برگزاری یک رویداد بین‌المللی با حضور قهرمانان موتور سوار از کشور‌های حاشیه خلیج فارس است که انشاالله در همین پیست زیبای بوشهر میزبان آن‌ها خواهیم بود.
 
مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور قرار بود دیروز (جمعه ۲۰ اسفند) در بوشهر برگزار شود که به علت وزش باد شدید به تاخیر افتاد و با نظر کمیته فنی مسابقات امروز آغاز شد.

شناسه خبر : 1604
تاریخ : 1400/12/21 11:16:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dkEtUw
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #برگزاری دور سوم مسابقات #موتور کراس #پیست ساحلی بندرگاه بوشهر #رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.