آخرین اخبار
برگزاری نشست بررسی تعرفه‌های خدمات دریایی و بندری در بوشهر / استقرار جرثقیل 140 تنی در بندر بوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: استقرار جرثقیل ۱۴۰ تنی ویژه تخلیه و بارگیری نگله‌های سنگین به عنوان یکی از مطالبه مهم بوشهری‌ها در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست بررسی وضعیت تعرفه در بنادر استان با حضور خسرو سرایی مدیرکل لجستیک، ترانزیت و توافقنامه‌ها و کاظم صالحی رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: تجهیز بندر بوشهر به جرثقیل ویژه نگله های سنگین از مطالبات چندین ساله برای بندر بوشهر بوده که با پیگیری های صورت گرفته ظرف چند ماه آینده جرثقیل 140 تنی در این بندر مستقر می شود.

وی بیان کرد: عمده مراودات تجاری بنادر استان بوشهر با کشور امارات است که با توجه به مسافت طولانی این محور می طلبد در بحث تعرفه بازنگری لازم با هدف رونق بنادر استان بوشهر انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای جلب رضایت حداکثری جامعه هدف اهتمام جدی داشته و در این زمینه با تمام توان و ظرفیت پای کار آمده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: در نشست های هم اندیشی با تجار و بازرگانان با بهره‌گیری از ایده‌ها و دیدگاه‌های آنان برای گره گشایی از مشکلات فراروی رونق بنادر استان بوشهر استفاده می‌شود. 

وی یادآور شد: میانگین بازه زمانی انجام تشریفات گمرکی به واسطه دخیل بودن 27 دستگاه اجرایی بسیار زمانبر است که امید است در جهت تحقق توسعه دریامحور برای سرعت بخشی به این فرایند راهکار لازم اعمال شود.

شکیبی نسب افزود: بنادر استان بوشهر از شاخصه‌های مختلفی خروج کالاهای متروکه سنواتی، رعایت الزامات ایمنی و نُرم تخلیه و بارگیری از بنادر پیشتاز کشور هستند و با چنین جایگاهی بستر خوب و مناسبی برای ورود تجار و بازرگانان به بنادر این استان مهیا است.

شناسه خبر : 15143
تاریخ : 1403/2/13 18:25:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BTpgm1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جرثقیل #بنادر #بنادر و دریانوردی #محمد شکیبا نسب #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.