آخرین اخبار
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه صنوف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان دشتی
رئیس اداره صنعت, معدن وتجارت شهرستان دشتی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه صنوف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان خبر داد.

به گزارش دریاکنار؛ علی سعیدی نژاد افزود : به منظور آشنایی متصدیان واحدهای صنفی مشاورین املاک و اتومبیل  و در راستای اجرای ماده 13قانون نظام صنفی،کارگاه آموزشی ویژه مشاورین املاک و اتومبیل در 3روز متوالی برگزار گردید که در این دوره آموزشی قوانین نظام صنفی,قوانین مربوط به دریافت پروانه تخصصی سازمان ثبت اسناد و املاک و قوانین قضایی تدریس شد.

سعیدی نژاد عنوان کرد:این کارگاه آموزشی با حضور روسای دادگستری ,تعدادی از قضات دادگستری,اداره صنعت و معدن وتجارت و ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتی بعنوان مدرس و حضور کلیه متصدیان متصدیان مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان دشتی در سالن شهدای فرهنگی شهرستان دشتی برگزار گردید.

وی افزود:هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ,آشنایی متصدیان واحدهای صنفی مشاور املاک و اتومبیل با قوانین قضایی,نظام صنفی و قوانین مربوط به اخذ پروانه تخصصی ویژه مشاورین املاک و اتومبیل می باشد که در پایان کارگاه آموزشی مذکور برای کلیه متصدیان واحدهای صنفی فوق ,پروانه تخصصی از سوی سازمان ثبت و اسناد و املاک استان بوشهر صادر گردید.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت,معدن وتجارت استان بوشهر

شناسه خبر : 12141
تاریخ : 1402/8/10 07:33:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/tyzQyp
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اداره صمت #صنعت #معدن #تجارت #برگزاری #کارگاه آموزشی #صنوف #مشاورین املاک #اتومبیل #شهرستان دشتی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.