گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 برگزیدگان پویش "عکس مهر" معرفی شدند
با اعلام نظر هیات داوران، برگزیدگان پویش "عکس مهر" در شهرستان دشتی معرفی شدند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس فرخوان پویش عکس مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی با هدف ایجاد شور و شوق مدرسه میان تمام سنین و تجدید خاطرات دوران تحصیل در قالب برنامه‌ای فرهنگی و هنری منتشر شد.
حمید زارعی اظهار کرد: با اعلام نظر هیات داوران از میان ۱۳۴ اثر ارسالی، سه عکس از دوران ابتدایی تحصیلی را شایسته تقدیر دانستند که هر سه مربوط به خانم‌ها می‌باشد.
وی با بیان اینکه سیدکریم موسوی، عبدالرسول قاسمی و حمید ذاکری هیات داوران پویش "عکس مهر" بودند، افزود: سمیه مصطوفی، الهام حسن‌زاده و زهرا امیدفر نفرات برگزیده این پویش هستند. 
زارعی از تمامی شرکت‌کنندگان در پویش تقدیر کرد و عنوان داشت: لوح سپاس و جوایز نقدی سه اثر برگزیده به آدرس ارائه شده ارسال خواهد شد.
وی بیان کرد: پویش‌های فرهنگی و هنری نقش زیادی در شناسایی استعدادهای این حوزه دارد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی این حوزه، برگزاری این برنامه‌ها را جهت تحقق این امر در دستور کار قرار داده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی عنوان کرد: فرهنگ لازمه رشد و توسعه هر جامعه است و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی در ترویج این حوزه، پیشرفت بخش‌های مربوطه را نیز به همراه خواهد داشت.

شناسه خبر : 1029
تاریخ : 1400/8/6 07:57:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hULUk2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.