آخرین اخبار
بنزین رایگان برای مسافران جزیره کیش در رویدادهای تابستانی
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از اختصاص بنزین رایگان برای مسافران جزیره کیش در رویدادهای تابستانی جزیره کیش خبر داد

رحمان سادات نجفی گفت: رویداد‌های تابستانه کیش با پیش بینی برنامه‌های متنوع گردشگری، تفریحی، مسابقات، تور‌های زمینی، هوایی و ورزشی با محوریت بخش خصوصی از اول تیر برگزار می‌شود.

وی از مشارکت برخی جوامع در جزیره کیش که نقش محوری برگزاری این رویداد‌ها را بر عهده خواهند داشت، خبر داد و افزود: جوامع بازاریان و بازرگانان، هتلداران، مراکز پذیرایی، کلوپ داران و دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش ۵ تشکل اصلی در این رویداد ذینفع و دارای حق رای خواهند بود.

سادات نجفی گفت: هر جوامعی نسبت به درصد مشارکت خود در این رویداد حق رای دارد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، افزود: تیزر‌های تلویزیونی، شبکه‌های استانی و تبلیغات محیطی در استان‌ها و مبادی ورود خودرو‌ها از شهر‌های کشور به جزیره کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش محقق می‌شود.

رحمان سادات نجفی، گفت: با ایجاد عوامل انگیزشی و حمایت‌های انجام شده در زمینه شناور شدن نرخ‌ها و طرح‌های پیش بینی شده در این رویداد ویژه ساکنان جزیره کیش شاهد رونق هر بهتر گردشگری خواهیم بود.

شناسه خبر : 8337
تاریخ : 1402/3/8 20:16:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eW0xaR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هتل #کیش #سفر تابستانه #بنزین رایگان #نشریه دریا

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.