آخرین اخبار
عیسی سلطانی نژاد بعنوان بازرس جامعه هتل‌داران استان کرمان انتخاب شد
رضا بردبار امروز ۲۸ آبان‌ماه با اشاره به برگزاری مجمع‌عمومی جامعه حرفه‌ای هتلداران استان کرمان برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این جامعه حرفه‌ای، اظهار کرد: هدف از تشکیل جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان، توسعه کمی و کیفی و نظارت بر واحدهای اقامتی است. او افزود: پس از برگزاری انتخابات، ضمن تصویب اساسنامه، “محمدرضا بهرامی” با ۵۵ رأی و “اصغر اخوان” نیز با ۵۵ رأی بیشترین آرا را از آن خود کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان بیان کرد: همچنین “امیرعباس باغستانی” با ۴۲ رأی، “مجید هدایتی” با ۳۴ رأی و “محمدرضا برازوان” با ۲۷ رأی نیز به‌عنوان سه عضو دیگر هیئت‌مدیره جامعه هتلداران استان کرمان انتخاب شدند.

 بردبار با اشاره به اینکه “عیسی سلطانی‌نژاد” هم با ۴۴ رأی به‌عنوان بازرس انتخاب شد، بیان کرد: پس از این، هیئت‌مدیره باید رئیس و نایب‌رئیس جامعه هتلداران را انتخاب کند.

او با بیان اینکه عمر قانونی فعالیت هیئت‌مدیره جامعه هتلداران استان کرمان سه سال است، ادامه داد: در حال حاضر استان کرمان دارای ۸۶ هتل، مهمان‌پذیر، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و پانسیون است که جامعه هتلداران استان کرمان بر آنها نظارت دارد.

 
شناسه خبر : 12483
تاریخ : 1402/8/28 12:25:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xE6xYN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عیسی سلطانی نژاد #بازرس #هتل‌داران #جامعه

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.