آخرین اخبار
به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ همایش «سربازان کوچک» در کتابخانه عمومی غدیر کنگان برگزار شد
به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود حمله تروریستی شهر کرمان، همایشی تحت عنوان «سربازان کوچک» ویژه دانش آموزان دختر و پسر با هدف آشنایی دانش آموزان با مکتب و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه عمومی غدیر کنگان برگزار شد.

به گزارش دریاکنار، به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود حمله تروریستی شهر کرمان، همایشی تحت عنوان «سربازان کوچک» ویژه دانش آموزان دختر و پسر با حضور معاون اجتماعی سپاه محمد رسول الله شهرستان کنگان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی کنگان و جمعی از اعضای کتابخانه با هدف آشنایی دانش آموزان با مکتب و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی غدیر کنگان برگزار شد.
عبدالحسین پوراستوار، معاون اجتماعی سپاه محمد رسول الله شهرستان کنگان در این مراسم اظهار کرد: سردار شهید حاج ‌قاسم سلیمانی در عرصه‌های کار و فعالیت نمونه و الگوی بسیار خوبی در گفتار، رفتار و سبک خوبی برای زندگی کردن ما است.
وی افزود: مکتب شهید سلیمانی برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین باشد می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد و امروز به برکت این مکتب ارزشمند، بسیاری از افراد تحت تاثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.
معاون اجتماعی سپاه محمد رسول الله شهرستان کنگان گفت: كودك دوستی حاج قاسم سلیمانی و سایر ویژگی های او به عنوان یك قهرمان ملی باید به كودكان و نوجوانان معرفی شود، به خصوص اینكه حاج قاسم یاور و پناه كودكان چه در سطح ایران و چه در سطح كشورهای مظلوم منطقه بود.
پوراستوار افزود: والدین سعی کنند با بازگو کردن رشادت‌ها، پیروزی‌ها، از جان گذشتگی و ایثار و فداکاری قهرمانان ملی، جرأت و اعتماد به نفس کودکان را تقویت کرده و کاری کنند تا کودکان با الگو قرار دادن آن شخصیت‌ها، راه آنها را در آینده ادامه دهند.
این رویداد مهم فرهنگی شامل برنامه های متنوعی از جمله آشنایی دانش آموزان با مکتب و شخصیت شهید سلیمانی، خواندن سرود سلام فرمانده، مداحی، معرفی کتاب، دکلمه و شعرخوانی در وصف سردار دلها بود و  در انتهای آن نیز بسته های فرهنگی، شامل کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» ویژه نامه معرفی شهید حاج قاسم سلیمانی و عکس سردار دلها به شرکت کنندگان اهدا شد.
 

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر

 
شناسه خبر : 13332
تاریخ : 1402/10/19 10:59:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OkLtt5
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #کتابخانه عمومی #غدیر کنگان #سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی #همایش #سربازان کوچک #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.