آخرین اخبار
به همت کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع)؛ نشست کتابخوان تخصصی با موضوع حکیم نظامی گنجوی در آبپخش برگزار شد
به مناسبت روز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی، نشست کتابخوان تخصصی با همین موضوع در کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) آبپخش برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، به مناسبت روز بزرگداشت شاعر پارسی‌سرای ایرانی حکیم نظامی گنجوی، نشست کتابخوان تخصصی با همین موضوع با حضور جمعی از ادیبان، اساتید ادبیات بخش آب‌پخش و علاقمندان در کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) این شهر برگزار شد.
فاطمه‌ باقری، مسئول کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع) با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این نشست، آثار و اندیشه های حکیم نظامی گنجوی و استعاره های به کار برده شده در آثار وی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین با توجه به پایبندی نظامی گنجوی به اخلاق مداری، نمود این ویژگی ها در آثار وی بیان شد.
وی افزود: داستان سرایی و شعرخوانی توسط ادیبان، خوانش کتاب توسط علیرضا شفیعی و خوانش شعر توسط سیده آیدا مهدوی از بخش های دیگر این برنامه بود.

شناسه خبر : 14433
تاریخ : 1402/12/23 07:58:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cmWSHr
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #کتابخانه #بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی #نشست کتابخوان تخصصی #کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) #آبپخش #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.