آخرین اخبار
به وقت قدردانی؛ قدردانِ زحماتِ بی منت دکتر مصدق کشاورزی ، دکتر باستین و دکتر افروغ در اعطاء وام های کلان خبرنگاری هستیم
نکته ای که هراز چندگاهی بایستی بدان پرداخته شود، اصل قدردانی و حمایت از زحمات مسئولینی می باشد که بی مزد و منت و فارغ از هرگونه خود بزرگ نمایی، اتفاقاتی شایسته را رقم می زنند.

امروز تصمیم دارم موضوعی را مورد واکاوی قرار دهم و از خدمات ارزنده و بی منت صورت گرفته در حق سربازان وادی اطلاع رسانی استان پرده برداری نمایم.
طی شش ماهه اخیر بیش از 500 نفر از خبرنگاران استانی نظر به تلاشهای ارزنده  صورت گرفته از سوی دکتر مصدق کشاورزی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان)، دکتر باستین (معاون استاندار بوشهر) و دکتر افروغ (مدیرکل ارشاد استان) به وام های کلان، طویل المدت و با بهره کم دست یافتند و از آنجایی که تا بدین لحظه هیچ گونه صحبتی از آن به میان نیامده بود، وظیفه خود دانستم که قدردانی از ایشان را در اولویت قرار دهم .

در دنیای امروزی که بسیاری از مسئولین با ارائه آمار واهی، سعی در خوب جلوه دادنِ عملکرد ضعیف خود می باشند، هستند مدیرانی که تلاش بی وقفه و بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند و ماندگاری عملکرد واقعی خود را در اذهان پایدار نمایند.
امید آن داریم، مدیران شایسته و ارزشمندی چون این سه بزرگوار در تیم مدیریتی استان بوشهر رخنه کرده و موجبات رشد بی وقفه استان را بیش از پیش فراهم آورند.

شناسه خبر : 7178
تاریخ : 1402/1/29 16:43:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gYQLEa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #قدردانِ #دکتر مصدق کشاورزی #دکتر باستین #دکتر افروغ #خبرنگاری

اخبار مرتبط

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • محمد مهدی خضری
    1 سال قبل

    با پوزش لازم نبود برای تسهیلاتی گرفته اید تا این حد با آب و تاب در رسانه اتان انتشار بدهید شاید و البته شاید قرار است با این حمایت زبان شما را ببندند که اگر چنین بشود .....دیگر میشود گفت دربا کنار رسانه مردمی نیست بهتر بود عملکرد این مدیران را در میزان موفقیت در خدمات رسانی به شهروندان ملاک ارزیابی قرار میدادید