گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
به گمانه زنی های بیهوده پایان داده شود؛ گزینه مدیرکلی ورزش و جوانان استان بایستی *ورزشی زاده* باشد ولاغیر
مدت زمانیست فردی که مسئولیت یک موسسه عمومی غیردولتی را عهده دار می باشد، با توسل به گروه های واتساپی خود را گزینه ارجح *مدیرکلی ورزش و جوانان استان بوشهر* معرفی می کند و از یکه تازی خود جهت انتصاب این مهم خبر می دهد و *استاندار*، *نماینده مجلس خبرگان رهبری* و تنی چند از نمایندگان مجلس را موافق خود قلمداد می کند. ایشان چندی پیش، با همین فرآیند خود را یکه تاز کسب *معاونت عمرانی استاندار* هم قلمداد می کردند. بنا به اطلاعات اکتسابی *مسئولین ارشد استانی و وزیر ورزش و جوانان* به این گمانه زنی های واتساپی هیچ توجهی نداشته و *سعی بر آن است که فردی با صلاحیت و دارای ماهیت ورزشی (به عبارت ساده تر ورزشی زاده) راعهده دار مدیرکلی ورزش و جوانان استان* نمایند.

لذا از گروههای واتساپی که با نشر گمانه زنی های غلط، *ذهن هیات های ورزشی استان* را درگیر می نمایند درخواست می شود در انتشار گمانه زنی های اشتباه خودداری نمایند.

شناسه خبر : 1996
تاریخ : 1401/3/4 13:11:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/16wXUx
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جوانان #ورزش #مدیرکل #موسسه عمومی غیردولتی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.