آخرین اخبار
💢بهره برداری از واحد تصفیه خانه و پساب صنعتی بهداشتی شرکت پتروشیمی دماوند
طرح تصفیه خانه و پساب صنعتی بهداشتی پتروشیمی دماوند در عسلویه با دستور رییس جمهور و در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

طرح تصفیه خانه و پساب صنعتی بهداشتی پتروشیمی دماوند در عسلویه همزمان با طرح‌های مناطق آزاد و طرح‌های مشارکتی با صندوق ملی محیط زیست با فرمان رییس جمهور و در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.
 
مدیر عامل شرکت پتروشیمی دماوند انرژی عسلویه گفت: این شرکت طرح ساخت واحد تصفیه خانه و پساب صنعتی بهداشتی را در ۳ فاز در دستور کار قرار داده و پس از اخذ مجوز‌های لازم و در برنامه زمانی فشرده، فاز یک تصفیه خانه پساب صنعتی بهداشتی با ظرفیت ۱۳۰ متر مکعب در ساعت را با روش تصفیه فیزیکی_شیمیایی و بیولوژیک علی رغم مشکلات ناشی از پاندومی کوید ۱۹ و کاهش فعالیت‌های اجرایی در منطقه به مرحله بهره برداری رسانده است.
 
محمد رضا سمیعی افزود: این طرح با سرمایه گذاری تقریبی هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و از حداکثر توان تولید داخل اعم از سامانه‌های برق، ابزار دقیق، پکیج‌های شیمیایی و الکترو پمپ استفاده شده است.
 
وی عنوان کرد: شرکت پتروشیمی دماوند این طرح را مطابق برنامه زمان بندی و در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، رعایت الزامات قانونی و سیاست‌های کلی صیانت از محیط زیست و به منظور بهره برداری  بهینه از منابع آب و پساب تصفیه شده برای کاهش مصرف آب‌های زیر زمینی و آب دریا برای آبیاری فضای سبز در کمتر از یک سال در مدار تولید قرار داده است.
 
مدیر عامل شرکت پتروشیمی دماوند انرژی عسلویه گفت: فاز بعدی این طرح با ظرفیت مشابه و جهت واحد‌های آتی فاز ۲ عسلویه در برنامه زمان بندی یک ساله تا تیر ۱۴۰۱ ساخته شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شناسه خبر : 721
تاریخ : 1400/5/4 10:15:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mzhA25
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.