گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بهورزان در صف اول خدمت‌رسانی به مردم نقشی بی‌بدیل را ایفا می‌کنند/ بهورزان پشتیبان سیستم سلامت هستند
نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهورزان به‌عنوان مراقبین بهداشتی در صف اول خدمت‌رسانی به مردم نقشی بی‌بدیل را ایفا می‌کنند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، عبدالکریم جمیری در آئین تجلیل از بهورزان شهرستان بوشهر اظهار داشت: حوزه سلامت ازجمله حوزه‌هایی است که تخصص‌های بسیار متعددی را می‌طلبد و بر این اساس افراد با توانایی‌های متفاوت در کنار هم تلاش می‌کنند تا با همدلی خود برنامه‌های حوزه سلامت را پیش ببرند.
وی افزود: در بین فعالان حوزه سلامت، بهورزان به‌عنوان مراقبین بهداشتی در صف اول خدمت‌رسانی به مردم نقشی بی‌بدیل را ایفا می‌کنند چراکه حضور و فعالیت آن‌ها در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت از طریق پیشگیری انواع بیماری‌ها و تأثیر این امر در سلامت آحاد مختلف جامعه حیاتی است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهورزان با تلاش شبانه‌روزی خود پشتیبان سیستم سلامت هستند و با اجرای برنامه‌های پیشگیری در ارتقاء و صیانت از سلامت جامعه فعالیت می‌کنند، تحسین مجامع بین‌المللی از دستاوردهای کشور عزیزمان در حوزه سلامت در زمینه پیشگیری بیماری‌ها گواه این ادعاست.
 فرماندار شهرستان بوشهر نیز بیان داشت: بهورزان در خط مقدم جبهه سلامت فعالیت می‌کنند و در تمام فصول سال درراه سلامتی مردم می‌کوشند بنابراین اجر و پاداشی بس بزرگ نزد خداوند دارند زیرا عمر خود را وقف خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان می‌کنند.
صالح رحیمی عنوان داشت: توسعه سلامت در روستاها مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر انسان‌هایی است که عاشقانه و مخلصانه در ارائه خدمات پیشگیری از تهدیدهای سلامتی برای یکایک آحاد جامعه روستایی در دورافتاده‌ترین مناطق جغرافیایی تلاش می‌کنند.
در مراسمی به مناسبت روز بهورز با حضور نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس و فرماندار بوشهر در سالن فرمانداری از بهورزان نمونه این شهرستان با اهدا تقدیرنامه تجلیل به عمل آمد.

 

 

شناسه خبر : 3238
تاریخ : 1401/6/16 09:36:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7Ev1cC
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #عبدالکریم جمیری #نماینده مجلس #صالح رحیمی #فرماندار #روز بهورز #مرکز بهداشت بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.