آخرین اخبار
بوشهر موفق به کسب عنوان بندر نمونه شد / اهدا سه لوح تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی به مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
بر اساس شاخص های ارزیابی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در همایش سالیانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی کشور موفق به کسب سه لوح تقدیر و عنوان بندر نمونه شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در شاخص های حفظ محیط زیست دریا و مقابله با آلودگی دریایی، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و رونق ترانزیت، تحقق درآمد و جذب بودجه سرمایه‌ای موفق به کسب رتبه برتردر بین استان‌های ساحلی کشور شد.

 به دنبال کسب موفقیت های یاد شده علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اهدا سه لوح تقدیر از محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل کرد.

در متن نخستین لوح تقدیر اهدایی خطاب به مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر آمده است: بنادر تجاری در مسیر تعالی و رسیدن به بندری با عملکرد مطلوب، نیاز به طرح ریزی و عملیاتی کردن برنامه های منسجم، چابک و اثربخش دارند تا به حرکت خود جهت داده و در مسیر چشم انداز و اهداف هدایت شوند.

ایفای نقش محوری سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرا آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و بهره وری سازمانی همچنان پایدار و مصمم باقی بمانند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد سازمانی جهان تراز باشیم.

لذا ضمن تبریک موفقیت آن اداره کل  در وصول مطالبات تحقق درآمد و جذب بودجه سرمایه ای در سال 1402 با اهدا این لوح سپاس، اهتمام و تلاش های مجدانه و صادقانه جنابعالی و همکاران را ارج می نهم.

در متن دومین لوح تقدیر اهدایی دکتر صفایی خطاب  به محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر آمده است: بدون تردید تسهیل و تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری و توسعه همکاری های بین المللی و دیپلماسی اقتصادی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی در چارچوب طرح های جامع منجر به رونق ترانزیت، ارتقاء سطح لجستیک خدمات بندری به ذینفعان و رضایت متدی آنها و خلق ارزش افزوده در بنادر می شود.

بدین وسیله با اهدا این لوح تقدیر، زحمات بی شائبه و مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران در شناسایی، جذب و ترغیب بخش غیردولتی برای سرمایه گذاری، رونق ترانزیت، پایش و ممیزی حقوق ذینفعان در زمینه های اجرای بهینه تعرفه ها، تخلیه و بارگیری و فرایندهای مربوطه که در سال 1402 به عنوان بندر نمونه برگزیده شده اید را ارج می نهم و در از درگاه ایزد منان سلامت، بهروزی و موفقیت شما را خواستارم.

در متن سومین لوح تقدیر اهدایی دکتر صفایی خطاب  به محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر آمده است: تلاش مسئولانه و مجدانه آن اداره کل در دستیابی به اهداف و ماموریت های سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حفظ محیط زیست دریا و مقابله با آلودگی دریایی در سال 1402 شایسته تجلیل است.

بدین وسیله با اهدا این لوح سپاس تلاش ارزنده و زحمات جنابعالی و همکاران در تحقق این موفقیت را ارج می نهم.

از خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون شما را در اعتلای حاکمیت دریایی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی را خواستارم.

شناسه خبر : 14352
تاریخ : 1402/12/19 06:33:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lpR6sK
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بنادر #دریانوردی #بندر نمونه #لوح تقدیر #معاون وزیر راه و شهرسازی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.